ee V AA ŽA JI o bi IE MR IE DREVI De da AO O MJ loka Ja že ŽA nn SE DE old PRA A DE RA SEE DD ENE bo IP DŽ AREKKAC REAA h ii i x NEŠ računalniški sistemi dela DELTA/V ver.2.0 a Sistemska pomoč Obsega aktivnosti, ki omogočajo UPORABNIKU optimalnejšo in učinkovitejšo uporabo programske opreme. Aktivnost poteka v obliki: - periodičnih pismenih informacij o stanju, razvoju in možnosti uporabe programske opreme - telefonske pomoči - pomoči pri UPORABNIKU v času preventivnega vzdrževanja 4. Sprememba programske opreme se lahko izvrši samo s soglasjem ISKRE DELTE. S.:V garancijo je vključeno vzdrževanje programske opreme iz točk 1., 2. in 3. v rednem delovnem času ISKRE DELTE, to: je od ponedeljka do petka od 7.00 do i5.00 Ure, ' razen v času državnih in republiških praznikov. Vzdrževanje izven rednega delovnega časa se izvaja po posebnem naročilu UPORABNIKA in se zaračunava posebej. 5 IZOBRAŽEVANJE V IZOBRAŽEVALNEM - CENTRU NMNZDENTENNITNNNKINKNENNZKKNKNINKNDKRZENREIEKEITINKEH Za uspešno delo UPORABNIKOV s programskimi produkti IDC nudi Izobraževalni center DELTA seminarje in tečaje, ki so različnih zahtevnostnih stopenj s praktičnim lin teoretičnim delom. Odvijajo se v različnih izobraževalnih centrih po Jugoslaviji in Avstriji. Tečaji in seminarji se lahko organizirajo tudi pri UPORABNIKIH na podlagi posebnega dogovora. Razpored tečajev in seminarjev je podan za četrtletje v publikaciji "Educational Services". Informacije nudi tudi Izobraževalni center DELTA v Novi Gorici.