Primer: 8.8. CHECK se dva MOB-a in črka na ekranu dotaknila. Ta register uporablja ukaz OHECK zato ga mo- remo najprej pripraviti za uporabo.,Ukaz DETECT moramo uporabiti dvakrat in sicer se po prvem ukazu register briše, z drugim pa omogočimo, , da sprejme novo vrednost. Če je spremeljivka N - $ pomeni, da želimo testirati trk dveh MOB-ov, če pa je N < 1 pomeni, da želimo tes- . tirati trk črke in MOB-a. Glej program na koncu poglavja! Format: IF CHECK (gi; mn2)-9 THEN ukaz. IF OHECK 0)-) THEN ukaz. Namen: Testirati če je prišlo do trka. Delovanje: Primer: S tem ukazom testiramo če je prišlo. do trka. Spremenljivki mnl in mn? popeeta katera dva MOB-a želimo testirati. Če pa W oklepaju na- pišemo G pomeni, da želimo testirati trk ka- teregakoli MOB-a z znakom na ekranu. Če je do trka prišlo se izvaja ukaz, ki je napisan za THEN. Program služi kot primer za vse ukaze tega poglavja!