Biž. 8.3. 8.4. Primer: Glej program na koncu poglavja! Master space (znak Štev. 64) Format: Ma. Namen: določiti obliko MOB-a Delovanje: Kot smo povedali v uvodu je MOB matrica velika 24yw21 točk. Če želimo MOB v večih barvah potem ' je matrica velika 12x2l točk. Vsaka definicija MOB-a je sestavljena iz 2l vrstic, v katerih je odvisno od HIRES ali MULTI MOB-a 24 ali 12 točk, ' namesto katerih lahko tipkamo črke, ki nam po- vejo kakšne barve bo točka. Če pustimo točko ' (ne vtipkamo črke) bo točka na ekranu v barvi ozadja, torej nevidna. MOB - Visoke ločljivosti Črka B Barva: barva navedena v MOB SET ukazu. MOB - Večbarvni on arine Črka Barva B Barva l (Cl) iz ukaza CMOB GC Barva iz ukaza MOB SET D Barva 2 (C2) iz ukaza OMOB Primer: Glej program na koncu poglavja! CMOB Format: CMOB Cl, C2 Namen: Določiti barve za večbarvne MOB-e. De-lovanje: S tem ukazom določimo obe dodatni barvi za vse večbarvne MOB-e. Spremenljivki Čl in C2? imata lahko vrednost od $ do 15 kar ustreza številkam za barve iz poglavja 3. Primer: Glej program na koncu poglavja! MOB SET Format: MOB SET MB,BLK,COL,PR,RES Namen: Določiti parametre MOB-a. Delovanje: S. tem ukazom določimo parametre MOB-a. Spre- menljivke pa imajo naslednji pomen: MB - Številka MOB-a (8- 7). Kadar je na ekranu več MOB-ov imajo tisti z nižjo številko višjo prioriteto. To pomeni, če se MOB-i rekrivajo bo viden tisti, ki ima nižjo številko. kla