7.9. Za49; Primer: INV 100 POKE 53280,8 : POKER 53281,8 110.PRINT "(SHIFR/OLR/HoME) " 120 FILL 0,0,5,5,1,1, 130 MOVE.0,0,5,5,0,35 140 MOVE 0,0,5,5,19,0 o 1504MOVE O0,0,5,5,19,35 Format: INV R,C,w,D Namen: Invertiranje dela ekrana Delovanje: Primer: SCROLL Ta ukaz invertira del ekrana, ki ga določimo S spremenljivkami R,C,W,D. Pomen Spremenl jivk je enak kot pri prejšnjih ukazih. V programu za ukaz MOVE dodaj naslednja dva ukaza: 160 PAUSE 170 INV 2 Ži ,2,26,4 180 GO TO 1 Format: SmerwW SL,SC,EL,EC SmerB SL,SC,EL,EC Namen: Premikanje dela ekrana Delovanje: Primer: Simon"'s Basic omogoča pomikanje dela ekrana v štirih različnih smereh. Ime ukaza (Smer) določa smer pomika slike in je lahko: UP - pomik gor, DOWN - pomik dol, LEFT- pomik v leto, RIGHT - pomik v desno Naslednja spremenljivka v imenu ukaza pa določa tip pomika: B - pomik slike brez kroženja, to pomeni, da se slika ali njen del, ki izgine iz ekra- ha ne pojavi na nasprotni strani. W - pomik slike z kroženjem, slika ki izgine iz ekrana se pojavi narasprotni strani. Spremenl jivke SL,SC,EL,EC imajo naslednji pomen: SL,SC - prva vrsta, stolpec EL,EC - zadnja vrsta, stolpec 100 PRINT "(SHIFR/CLR/HOME) 110 FOR X-l TO 39 120 : Y-INT (10xSTN(X/3,14159)412 150 : PRINT AT (X,Y) "ge" 140 NEXT X 150 LEFTW 0,0,20,25 : RIGHTW O,20,20,25 160 GO TO 150 šče