SA - izbira barve ekrana (iz tabele barv)

Bl - izbira barve znakov vpisanih s SHIPI

B2 - izbira barve znakov vpisanih z RVS/ON

B3 - izbira znakov barve vpisanih s SHIFT in
RVS/ON

' Primer: BCKGNDS 1,6,7,5

7.2.

Zoe

7,4,

FLASH. |

Format: FLASH B,S

Namen: Hitro menjavanje barve ekrana

Delovanje: Z ukazom FLASH lahko hitro menjujemo barvo
ekrana in sicer med normalnim ekranom in
inverznim. Spremenljivka B določa barvo ek-
rana, S pa hitrost menjave. Vrednost Spreme-
menljivke S je lahko med O in 255, vsak korak
pa pomeni hitrost 1/16 sekunde. Ukaz FLASH v
HIRES in MULTI grafiki ne deluje.

Primer: 100 POKE 53280,8 : POKE 53281,6
110 FOR X:16 TO 1 STEP-1
120 : FLASH ?,X
130: PAUBE 1

140 NEXT X
200 OF

OFF

Format: OFF

Delovanje: Ukaz OFF končuje ukaz FLASH

BFLASH

Format: BFLASH S,Bl,B2

Namen: Kontinuirano spreminjanje barv okvirja ekrana

Delovanje: S tem ukazom doseĹžemo kontinuirano spreminja-
nje barv okvirja ekrana. Barvi sta določeni
s spremenljivkama Bl in B2. Spremenljivka S
pa ima enak pomen kot v ukazu FLASH. Ukaz oz.
njegovo delovanje zaključimo z BFLASH 0.

FCHR
Format: FOHR R,C,W,D,CODE

- Namen: Na določen del ekrana vpisati več enakih znakov

Delovanje: Z ukazom lahko na del ekrana vpišemo več
enakih znakov. Spremenljivki R (0-24) in
C (o-39)) nam povesta koordinati prvega znaka,

ai