| dlake jc. č, ? Delovanje: S tem ukazom lahko na ekranu prikažemo nek znak (črko) tudi takrat ko je vključen gra- fični mod. Spremeljivke imajo naslednji po- men: X,I - koordinate gornjega levega vogala znaka . ua - kod znaka iz tabele znakov ASČII) - tip točke ča (oc F O | - faktor povečanja znaka v Y - smeri Primer: Programu iz prejšnjega poglavja (5.14 in 5.16) dodaj naslednji ukaz: 195 CHAR X,150,X/8-1,F-1,1 6,2. TEXI ; Format: TEXT X,Y,"(CTRL-A) string", 1,F,R Namen: Pisanje niza znakov na ekran ko je vključena — grafika | | čINovanje: x S tem ukazom lahko pišemo ria ekran nize zna- se kov V nasprotju s prejšnjim ukazom kjer lahko naenkrat napišemo na ekran en znak. Spremenljiv- ke imajo naslednji pomen: X,Y - koordinate levega zgornjega vogala niza Naslednji parameter je niz ali niz spremenljivka, Prvi znak v nizu odreja vrsto znakov: (CTRL-A) - velike črke; (CTRL-B) male črke T - tip točke F - višina znaka R - razmak med posameznimi znaki (širina znaka se ne da spreminjati) 7. UPRAVLJANJE Z SLIKO NA EKRANU Z ukazi razloženimi v tem poglavju se bomo naučili kako se upravlja s sliko na ekranu. S temi ukazi lahko v Simon's Basicu kontroliramo barve na ekranu, ekran polnimo z želje- nimi znaki, podvojujemo in premikamo dele ekrana, kakor tudi shranjujemo, ekranske podatke na zunanji spomin ali tiskalnik. 7.1. BČKGNDS Format: BOKGNDS SC, Bl, B2, B3 Namen: Menjava barve ozadja znakov Delovanje: 8 tem ukazom določimo barvo ozadja znakov in znakov samih. Spremenljivke imajo nasled- nji pomen: Za