Delovanje: Z ukazom DRAW lahko narišemo poljuben geome- trijski lik. Lik se riše podobno kot na papi- rju. S pomočjo številk (n) določamo smer po kateri se bo gibal "svinčnik" in ali bo puš- čal za sabo sled ali ne. E pomen neviden pomik v desno neviden pomik gor neviden pomik dol neviden pomik v levo H AS) viden pomik v desno viden pomik gor . viden, pomik dol viden pomik v levo konec lika DOJOV EFNNHO Številke vnašemo direktno v narekovajih ali pa cjih prej definiramo kot string. Spremenljivki XinY določata začetni koordinati. Željeni lik se na ekranu prikaže z ukazom ROT. Primer: 1000 HIRES 2,1 110 A$ - | 5555555555555555555555555551 120 D$ - "888888888888888888888888888! 130 B$ - "655665666866868868888878878" 140 E$ - "788778777577575575555565565' 160 F$ - "5655655655655655655655659'' 170 Cl$- "55555555555555559% 180 DL$ - D$4E$HP$ 190 R$ - A$4B$AO$4C1$ 200 FOR U:-0 TO 7? STEP 2 210 : ROTU,1 220 : DRAW R$, 160, 10071 230 : DRAW L$, 160, 100, 1 240 : DRAW R$, 160, 100, 0 250 : DRAW L$, 160, 100, 0 260 NEXT U 300 GO TO 300 ; 150 0$-"878878878878878878878555555! oaba BOT Format: ROT R,S Namen: Rotacijs in menjava velikosti lika Delovanje: Z ukazom ROT lahko geometrijski lik, ki smo ga narisali z ukazom DRAW, rotiramo za določen kot ali pa mu spremenimo velikos st. Kot rotacije se določa s spremenljivko R kot sledi: e/.