o Primer: 100 HIRES 2,1 ll0 FOR X-X TO 358 STEP 3 | 120: ANGL 220, 125, X,X/1.4,x/3.8,1 130 NEXT X ., 200 GO TO 200 5.13. PAINT Format: PAINT X,Y,T Namen: Barvanje določenega dela ekrana Delovanje: Primer: 5.14. BLOCK . Z ukazom PAINT lahko pobarvamo določen ome- jen del ekrana. Spremenl jivki X in Y določata točko, ki se nahaja znotraj površine, ki jo želimo obarvati. Če željena površina ni strogo omejena bo pobarvan cel ekran. 100 HIRES 0,11 : MULTI 5,4,6 110 CIRCLE 80,100,48,78,1 120 ANGL, 80,100,120,48,78,1 130 ANGL 80,100,160,48,78,1 140 ANGL 80,100,220,48,78,1 150 ANGL 80,100,330,48,78)1. 160 PAINT 90,35,1 170 PAINT 60,60,2 180 PAINT 90,120,3 190 LOW GOL 7,4,6 200 PAINT 80,110,1 300 GO TO 300 Format: BLOCK X,Y,X1,Y1, Namen: Pobarvati pravokotnik Delovanje: Primer: 5.15. DRAW Z ukazom BLOCK rišemo pravokotnik v določeni barvi. Enako bi lahko dosegli z ukazoma REC in PAINT vendar je ukaz BLOCK hitrejši. Pomen . Spremenl jivk je enak kot pri ukazu REC. 100 HIRES 2,2 : MULTI Zako 110 X-16 120 REPEAT 150 : FOR F:l TO 3 40 : DY120 200 GO TO 200 Format: DRAW "NMINN...9",X,I,1 N amen: Risanje geometrijskega lika š/a