4, TIP TOČKE Vsi grafični ukazi v Simon's Basicu imajo skupno karak- teristiko Tip točke, ki bo v vseh ukazih označena s čr- ko "IT". Tip točke nam pove na kakšen način bo neka točka prikazana na ekranu. Tip točke je označen s celo enomes- tno številko, ki ima lahko naslednje vrednosti: A) HIGH-RESOLUTION MODE gi tip pomen (funkcija) briše točko (na ekranu ne bo prikazana) prikaže točko invertira točko (če točka na ekranu obsta- ja jo briše, če ne obstaja jo prikaže) VNHO B) MULTI-COLOUR MODE briše točko (na ekranu ne bo OSA! prikaže točko v barvi l (MULTI/LOW COL): n Hi n 2 n" " M n" Z " invertira točko točka v barvi ozadja bo prikazana v barvi 3 točka v barvi l bo prikazana v barvi ? točka v barvi 2 bo prikazana v barvi 1 točka v barvi 3 bo prikazana v barvi ozadja BNunPO l 5. GRAFIČNI UKAZI 5.1. HIRES Format: HIRES BZ,BO | 3 Namen: Določevanje barve znakov in ozadja Delovanje: Ukaz HIRES vključi grafiko visoke ločljivosti. Vsaka točka se lahko posebej vnese v matrico 320 x 200 točk. Spremenljivka BZ določa barvo točke, spremenljivka BO pa barvo ozadja. Primer: HIRES- 0,1 5.2. NRM Format NRM Namen: Povratek na normalni ekran Delovanje: S tem ukazom se izključi grafika visoke loč- ljivosti in se vrnemo na normalni ekran 40 x 25 znakov. Primer: NRM