GRAFIKA V SIMON"S BASICU 1. uvo D V tem Dokaavju.: si bomo ogledali grafične ukaze Sikajosi S Basica. Najprej si bomo ogledali zgradbo ekrana in po- jasnili razliko med High-resolution grafiko in Multi- colour grafiko. Ker so možnosti za uporabo barv enake kot pri normalnem Basicu se ob njih ne bomo posebej ustavljali, ampak se bomo teh možnosti samo ponovno spomnili. Dalje bomo v tem poglavju spoznali vse grafi- čne ukaze, katerih Sa Če ba si bomo ogledali na neka- terih agro vabami 2. ZGRADBA EKRANA Kadar delamo z ekransko grafiko, se ekran C64 razdeli v matrico velikosti 320 X 200 točk. Vsaka tbmčka ima X in Y koordinato. Levi zgornji vogal ekrana ima koordinate 0,0, desni spodnji vogal pa ima koordinate 200,320, High-reso- lution grafika razdeli ekran na matrico 320 X 200 točk, Multi-colour grafika pa ekran razdeli na matrico 160 X 200 točk. Vidimo torej, da je razmak med dvema točkama v X- smeri v multi-colour grafiki dvakrat večji kot v high-regolution grafiki. 3. BARVE NA COMMODORE 64 Kot smo že spoznali v prejšnjih poglavjih je možno na CBME4% definirati 16 različnih barv. V matrici 8 x 8 točk, lahko izberemo do tri različne barve. Barve imajo v Simon's Basicu enake šifre kot v standardnem Basicu in sicer: O - črna 8 - oranžna 1 - bela 9 - svetlo oranžna 2 - rdeča 10 - svetlo rdeča 3 - modro zelena ll - siva l 4 - vijoličasta 12 - siva 2? 5 - zelena 13 - svetlo zelena 6 - modra 14 - svetlo modra ? - rumena 15 - siva 3