get 64 — 10. TASTATURA RAČUNALNIKA OBM 64 Operacijski sistem ima l0-znakovni vmesnik tastature, ki se uporablja za shranjevanje znakov, ki prihajajo preko tipkovnice v računalnik, preden jih sprejme procesor. To nam omogoča hitrej- ' ši dotok podatkov in lepši zapis. Ta vmesnik nam omogoča tudi odgovore na INPUT in GET stavke v programu; pomeni pa tudi to, da lahko popravljamo napačno wnešene znake. Po, navadi uporablja- mo za popravljanje tipko [6 ORSR| ali |INGU/DEI. prv vtipkamo znak. | ata Tastatura je pravzaprav množica preklopov, ki jih lahko zapišemo v matriki z 8 stolpci in 8 vrsticami. Biti od Z do 7 spominske lokacije 56324 ustrezajo stolpcem, medtem ko biti od 0 do 7 spominske lokacije 56321 ustrezajo vrsticam. Matrika nam omogo- ča 64% vrednosti. Če pa uporabljamo tipko [RY5], [CIHI] ali (Cz] ali držimo [SHIFI] tipko ter vtipkamo drugi znak, pridobimo še dodatne vrednosti (obratne ali inverzne vrednosti), : ll. SOREEN EDITOR Boreen iditor nam omogoča lažje popravljanje in preverjanje programskega teksta. Ko izlistamo del teksta na ekran, uporabimo lahko tipke za kontrolo kursorja, da se pomikamo po ekranu in popravljamo posamezne vrstice ali zamenjamo znakei Ko popravimo določeno vrstico in pritisnemo na tipko [RETURN] kjerkoli v vrstici, Screen Editor prebere celotno popravljeno 80-znakovno logično vrstico. Tekst nato pošlje BASIC interpreterju, da ga shrani v programu. Če želimo kopirati programske vrstice, lahko to storimo preprosto tako, da spremenimo številko vrstice in pritisnemo na |RETURN. Če uporabljamo skrajšan zapis BASIC instrukcij, lahko to pomeni, da programska vrstica preseže 80-znakov pri listanju. Znaki, ki jih piše preko meje logične vrstice, so pri popravljanju vrstice izgubljeni, ker bo Sereen Editor prebral le dve vrstici. Zato tudi INPUT stavka ne moremo uporabljati za več kot 80-znakov.