PEEK Tip: Integer funkcija Format: PEEK ( <število> ) djal Delovanje: Funkcija PEEK priredi integer vrednosti med $ in 255, ki jih prebere iz spominskih lokacij. Številka v oklepaju je spominska lokacija, to število mora biti med $ in 65535. Če ni v tem območju, nam BASIC javi napako ?ILLEGAL OUANTITY. Primeri: 12 PRINT PEEK (53280) AND 15 (Vrednost barve ozadja ekrana.) 5 A% s PEEK (45) 4 PEEK (46) x 256 (Vrednost adrese tabele BASIC spremenljivk.) POKE Tip: Stavek Format: POKE Clokacija>, < vrednost) Delovanje: POKE stavek uporabljamo zato, da zapišemo eno bytno Primeri: binarno vrednost na dano spominsko lokacijo ali input/output register. Številka lokacije je lahko rezultat aritemtičnega izraza, ki mora biti v območju med 2 in 65535. Binarna vrednost pa mora biti med ) in 255. V primeru, če vrednosti niso v tem. območju, javi ?ILLEGAL OGUANTITY napako. Stavek POKE in PEEK uporabljamo za shranjevanje podatkov, kontrolo grafičnega zapisa ali genera- torja zvoka in polnjenje podprogramov v strojnem jeziku. Parametre operacijskega sistema lahko menju- jemo, jih nadomeščamo ali preverjamo s pomočjo PEEK funkcije in POKE stavka. POKE 1924,1 (Postavi "A" na pozicijo l ekrana.) POKE 2040), PTR ((Grafičnemu znaku določi kazalec.) 14 POKE RED,32. 2) POKE 36879,8 3) POKE A,B o