LOAD Tip: Ukaz LIST 159 - 1992 (izpiše del programa med 159 - 37 » do 1000) 14 PRINT "TO JE VRSTICA 10" 24 LIST 34 PRINT "TO JE VRSTICA 30" Format: LOAD [Y ] Delovanje: Stavek LOAD prebere vsebino programske datoteke iz Primeri: traku ali diskete v spomin računalnika; številko priključka lahko izpustimo, takrat bo računalnik avtomatično izvedel polnjenje iz kasetofona, torej priključka s številko l. Diskovna enota ima številko 8, LOAD ukaz zapre vse odprte datoteke, in če ga uporabljamo kot direkten ukaz, se izvrši tudi OLR (olear), preden začne s polnjenjem. Če uporabimo LOAD v programu samem, lahko tako zvežemo več pro- gramov skupaj; v tem primeru namreč ne čisti spomina. V primeru, ko ime datoteke, ki jo želimo prebrati, ne obstaja, javi ?FILE NOT FOUND napako. Kadar pol- nimo programe iz kasete, lahko izpustimo ime progra- ma; v tem primeru prebere prvi program na traku. CBM 64 nam izbriše ekran vedno kadar deluje ukaz LOAD in pritisnemo tipko PLAY na kasetofonu. Ko se ekran spet vključi, izpiše FOUND "ime programa" . Sedaj pritisnemo na[Cz] , [GIRL], ali tipko in program se začne polniti na spominsko loka- cijo 2048, razen če uporabimo drugo adreso v LOAD stavku. LOAD (Prebere program iz traku) LOAD Af (Uporabi ime, ki je v A$ za iskanje) LOAD "x",8 (Prebere prvi program na disketi) LOAD "", 1,1 (Išče prvi program na traku in ga napolni: v isti del spomina, s