13.3; 13,4; 13.5. Primer: l00 REM IZPISATI ČRKE ODA DO G : 110 A<65 : REM CHR$ KODA ZA ČRKO A 120' REPEAT 130 : PRINT CHR$ (A); 140 : A 71 160 END RCOMP Format: RCOMP (ukazi če je pogoj izpolnjen): ELSE (če ni izpolnjen) Namen: Nadaljevati IF .. THEN .. ELSE v naslednji vrsti. Delovanje: RCOMP uporabljamo takrat ko želimo razširiti IF stavek v naslednjo vrsto in pri tem ne že- limo ponovno pisati isti IF .. THEN ukaz. Primer: 100 INPUT A 110 IF A-O THEN PRINT 4A - 0" : ELSE : PRINT HA<2 0" 120 RCOMP: PRINT "(NIČ)" :. ELSE: PRINT "(NI NIČ)" . (RCOMP je uporabljen namesto IF A-O THEN) LOOP .. EXIT IF .. END I0OP Format: LOOP (niz ukazov) EXIT IF (pogoj) END LOOP Namen: Ponavljati del programa dokler ni izpolnjen določen pogoj. Delovanje: Ta instrukcija se uporablja, kadar je potrebno ponoviti del programa veškra, število ponovi- tev pa ni znano. Primer: 100 LOOP :REM PRIČETEK ZANKE 110 : GET A$ :REM PREBERI TASTATURO 120 : EXIT IF A$ IL :REM ČE JE SPACE KONČAJ ZANKO 130 : PRINT A$ :REM IZPIŠI A$ 140 : END LOOP :REM KONEC ZANKE 150 : PRINT "NADALJEVANJE" PROCEDURE Za olajšanje pisanja strukturiranih programov nam Simon s Basic omogoča pisanje t.i. podprogramov in procedur. To So programi, ki jih kličemo z imenom in ne s številko vr- stice kot je to v standardnem Basic-u z ukazom GOSUB. PROC Format: PROC labela Namen: Definirati simbolični naslov (labelo) sze