13. ea 13.1. 8 lž.d« Delovanje: V spremenljivki JP dobimo kodo za položaj v katerem se nahaja ročice jostick-a. eni troliramo lahko samo port-2! 81.2 Kode položaja so naslednje: 703 s, 6 5 4 ed? pritisnjena tipka "FIRE" dobimo kodo Primer: JP. JOY STRUKTURIRANO PROGRAMIRANJE V standardnem Basicu nimamo možnosti napisati nobenega pod- programa, ki bi ga lahko potem po potrebi klicali. Ukaza GOSPO in GOSUP naredita program zelo nepregleden in nerazumljiv. V Simon" s Basicu je ta problem rešen z nekaterimi ukazi za struk- turirano programiranje. UKAZI ZA KONTROLO TOKA PROGRAMA EP .., THEN ... BUDE Format: IF (pogoj) THEN (ukazi): ELSE: (ukazi) Namen: V eni vrsti testirati pogoj in izvršiti navedene ukaze. Delovanje: Ukaz je podoben IF ... THEN ukazu iz standardnega Basica, razlika je v tem, da lahko dodamo dodatne ukaze, ki se bodo izvršili če pogoj ni izpolnjen. POZOR: Ukaz ELSE moramo vpisati med dvopičji! Primer: 192 PRINT"ALI PONOVIM POSTOPEK (D/N)" 110 GET A$: IF A$ <"" THEN GOTO 110 120'IFP A$ e"D' THEN END: ELSE: GOTO 10 REPRAT 4.. UNTIL Format:' REPEAT (ukazi) UNTIL (pogoj) Namen: Ukaz omogoča ponavljanje več ukazov Delovanje: 8 tem ukazom omogočimo ponavljanje več ukazov dokler se ne izpolni določen pogoj. REPEAT oz- načuje začetek ukazov, ki se morajo ponavljati, UNTIL pa vsebuje pogoj.