10,3. Master space (ab štev. 64) Format: o JERE RAMA Namen: Določiti obliko novega znaka. Delovanje: S tem ukazom lahko dokaj enostavno izdelamo nov znak. Ker se vsak znak sestoji iz matrice 8 X 8 bitov je potrebno 8 vrstic v katerij je prvi znak () nato pa 8 točk. Če namesto točke vpišemo črko B, pomeni, da bo ta točka na ek- - ranu osvetljena (enako kot pri izdelavi MOB-a). Primer: 100 REM MENJAVA ČRKE A Z NOVIM ZNAKOM — 110 MEM 120 DESIGN : , KEDOJ 1x8 130 (A BBBBBB 140 BB...B. 150 BB..ši 160 sBB.š s 170 SE TRO 180 Kiki: BIVA 190 ().BBBBBB. 200 veoeseoncso 11. PROGRAMIRANJE GLASBE Na računalniku CBM-64 lahko programiramo tudi glasbo, saj računalnik razpolaga s tremi med samo neodvisnimi genera- torji tona. Te tri generatorje lahko uporabimo vsakega za- se ali pa vse tri skupaj in tako dobimo možnost za progra- miranje zahtevnejših glasbenih del. Vsak generator je mož- no uporabiti v eni od štirih valnih oblik tona in v razpo- nu osmih oktav. Vlane oblike tona so sledeče: trikotna ob- lika, žagasta oblika, štirikotna oblika tona in šum. Na ta način je možno posnemati različne instrumente. V osnovnem Basicu moramo za delo s temi generatorji uporabljati ukaz POKE, v Simon's Basicu pa nam je na voljo nekaj ukazov, ki nam olajšajo delo z njimi. Če želimo na OBM-u slišati kak- Šen ton moramo določiti naslednje spremenljivke: glasnost valno obliko glas noto obliko ovojnice (envelope)