z xd. in [RETURN] znake (koda 13), pa sprejme brez problema. Če ga uporabimo z H 3 (ekran), bo GET stavek prebral znake z ekrana enega za drugim. Vsaka uporaba GET stavka pomakne kursor za eno mesto na desno. Znak na koncu logične vrstice pa se Ena ja S GHR$(13) (tipka [RETURN Primeri: 5 GETjkl, A 14 OPEN 1,3: GeTit1l, z7$ 29 Gerjl, A, B, OB, DB GOSUB mi Tip: Stavek Format: GOSUB K številka vrstice» Delovanje: To je specifična oblika GOTO stavka, ki pa se od | njega razlikuje po tem, da si zapomni, s katerega mesta v programu je bil narejen skok. Ko " v progra- mu pridemo do RETURN stavka (to ni [RETURN] tipka!!), se program vrne na stavek, ki sledi GOSUB stavku, s katerim smo skočili v podprogram. Podprogram napišemo takrat, kadar nek del programa uporabimo večkrat v različnih delih programa. Tako si lahko prihranimo mnogo prostora. V tem pogledu je GOSUB stavek podoben DEF FN. | 3 Primeri: Najprej poglejmo program, ki ne uporablja GOSUB: 102 PRINT "TA PROGRAM PISE" 119 FOR L < l TO 544: NEXT 12) PRINT "POCASI NA EKRAN," 138 FOR L < l TO 540: NEXT 149 PRINT "TAKO DA UPORABI PREPROSTO ZANKO" 159 FOR L < l TO 500: NEXT 164 PRINT "ZA UPOCASNITEV PISANJA!" M7) FOR L < l TO 54) : NEXT H