POZOR! Če hočeš vključiti v mm narekovaje, uporabi OHRB (34). 3. SPREMENLJIVKE Spremenljivke so količine, ki jim lahko priredimo različne vrednosti, Med seboj jih razlikujemo po njihovih imenih. Vrednost spremenljivki priredimo tako, da postane enaka konstanti ali pa je rezultat izračunov v programu. Vrednosti spremenljivk so lahko integer, floating-point števila ali pa stringi. Če uporabimo spremenljivko v programu, preden ji dodelimo določeno vrednost, moremo vedeti, da ji BASIC interpreter dodeli vrednost 0, če je spremenljivka integer ali floating-point. Če je to string spremenljivke pa ji priredi prazen string. Imena spremenljivk si lahko poljubno izbiramo, vendar pa - OBM BASIC razbere le prva dva znaka v imenu. To pomeni, da različne spremenljivke ne smejo imeti enaka prva dva znaka. Imena spremenljivk tudi ne smejo biti enaka instrukcijam v BASICU, prav tako te instrukcije ne smejo biti vključene v njihovo ime. Če se to zgodi, nam BASIC javi ?SINTAX ERROR. Znaki, s katerimi tvorimo imena spremenljivk, so črke abecede ter števila od O - 9. Prvi znak v imenu mora biti črka. Znake, ki določajo vrsto spremenljivke (% in $) pa moramo pisati na koncu imena. Procent (4) določa, da je spremen- ljivka integer, medtem ko dolarski znak ($) pomeni string spremenljivke. Če ne uporabimo nobenega od teh dveh znakov, bo spremenljivka floating-point. Primeri BASIC spremenljivk: A$ < "VELIKA ABECEDA" , (string spremenljivke) MTH$ < "MADA" 4 A$ (string spremenljivke) K% < 5 (integer spremenljivka) CNT 4% < ONT% t 1 (integer spremenljivka) FP om 12.5 — (floating-point 8pf.) SUM s FP x ONI% (floaling-point spr.)