Ob tem je potrebno poudariti, da je bilo kar nekaj prijav zelo slabo pripravljenih, oziroma so bili zahtevani podatki tako pomanjkljivi, da je bilo kakršnokoli objektivno ocenjevanje v teh primerih zelo otežkočeno. V skupni oceni je zato povsod upoštevana tudi ocena formalnega no ven? razpisnih pogojev, ki jo je pripravila služba S -RBD7. Na osnovi rangiranja prijav posameznih ocenjevalcev pa do izdelave dokončnega izbora prijav predlogov, ki bodo (so)financirani preko sredstev za spodbujanje tehnološkega razvoja RS RDT v letu 1991, pa so bila ob za ta namen razpoložljivih sredstev, upoštevana še naslednja načela, ki jih je sprejel Odbor za razvojne in aplikativne raziskave: 1. Večji del sredstev za spodbujanje tehnološkega razvoja se usmeri v program B. Industrijsko razvojne raziskave. V A programu naj bi tako ostali resnično samo tisti projekti, ki ustrezajo definiciji predkompetitivnih raziskav, navedenih v dokumentu "Znanstveno-raziskovalna in tehnološka razvojna politika Slovenije". Glede na to, da leto 1991 vendarle predstavlja prehodno obdobje do uveljavitve novega Zakona o raziskovalni dejavnosti na področju znanosti in tehnološkega razvoja, so v program A uvrščene tudi raziskave oziroma projekti, ki jih zaradi njihove specifike (problem identifikacije zainteresiranih uporabnikov in koristnikov rezultatov) in širšega družbenogospodarskega pomena iz programa Inovacijskega sklada ni mogoče črtati. Tu gre predvsem za predloge s področij kmetijstva, medicine, ekologije, in nekaterih družboslovnih projektov. Tehnološke raziskave oziroma projekti, ki imajo značaj podjetniških projektov, pa se prenesejo v program B. 2. Kjer gre za prijave s sorodno tematiko, morajo prijavitelji naknadno pripraviti ustrezen predlog smiselnih povezav v skupne projekte. 3. Zaradi visokih finančnih zahtevkov, ki so precej presegli možnosti financiranja, bo potrebno pripraviti nov, ustrezno zmanjšan predlog vrednotenja posameznih prijav, ki pa naj bi vendarle ohranil kolikor toliko realne okvire. 4. Predloge, ki so jih prijavili posamezniki in nekatera na novo ustanovljena manjša podjetja, se je obravnavalo enakopravno z ostalimi projekti. Z 0,25 FTE smo podprli tudi tiste, za katere RS RDT meni, da bi bilo umestno širše povezovanje z drugimi raziskovalnimi skupinami. 5. Prijave, prispele po razpisnem roku, so bile izločene iz