-D- nujno treba izboljšati metode prognoziranja prodaje, Tržna analiza, ki se običajno ukvarja z ugotavljanjem pres teklosti na področju tržnega dogajanja, ostaja zaradi zgoraj navez denega v razkoraku in slabo povezana z marketingom, ki naj bi raz: vijal metode tržne taktike, Če izkoristimo podatke v tržni analizi za izboljšanje metod marketinga, potem je izkoristek investicij v tržno analizo in njen informacijski sistem znatno večji, Z namenom, da odpravimo ali pa vsaj zmanjšamo napake, ki jih zagrešimo pri ocenjevanju bodoče prodaje, je treba izdelati posebno metodo prognoziranja, s katero dobimo tkim, prognostične ali napo" vedne funkcije. Napovedne funkci je omogočajo: 1, razstavitev celotnega opazovalnega pojava na vse tiste kompo" nente, ki določajo karakter obnašanja pojava v bodočnosti; 2. iz večkomponentnih ocen bodočega obnašanja je mogoče dobiti popolnejšo informacijo o bodočem razvoju pojava, s čimer se še posebej daje možnost, da se izognemo subjektivnemu obravna" vanju trendnih in cikličnih komponent pojava. z, napovedne funkcije omogočajo v primerjavi z doslej znanimi sredstvi daljši napovedni horizont, kar pomeni, da je na daljše razdobje v primerjavi s sedanjim mogoče napovedovati bodočo prodajo, če so le V bodoče na delu v glavnem isti faktorji kot v preteklosti; 4, iz vnovič in vnovič izvedene revalorizacije napovednih funkcij lahko z majhnimi odkloni sledimo stvarnemu razvoju, ki se ga da napovedati v naprej. Kakšna je vrednost uporabe napovednih funkcij si oglejmo na posebnem primeru, ki ponazarja uporabo napovednih funkcij. Vzemimo problem zalog V trgovini s potrošniškim blagom, Zaloga avtomobilskih