sistem omejene funkcionalnosti v kratkem času kot pa čakati na vsestranski sistem nekaj let. Tudi na omejenem sistemu si lahko naberemo veliko izkušenj, nato pa ga razširimo z novim časovnim okvirom. Če se izkaže, da je bil sistem napačno zamišljen, je bolje to spoznati v 2 —- 3 mescih kot ugotavljati kaj podobnega po dolgem času (to se pogosto dogaja pri tradicionalnem razvoju). 5.1.5, Informacijski centri Informacijske centre (IC) ustanavljajo povsod tam, kjer želijo vzpodbuditi, izšolati in podpreti uporabnike, ki uporabljajo računalnike neposredno, bodisi za izdelavo poročil dali za izdelavo lastnih aplikacij. Glavne naloge IC bi morale biti: vzpodbujati boljše odločanje s pomočjo uporabe računalni$tkih orodij in informacij, izboljšati produktivnost dela šolanih delavcev, obiti zaostanke pri razvoju sistemov v računalniških centrih, vzpodbujati uporabo boljših postopkov. V splošnem naj uporabniki grade sisteme, ki niso zahtevni, ki jih uporabljajo le v eni organizacijski enoti in ki rešujejo njihove lastne probleme. Dostop do produkcijskih podatkovnih baz (PB) naj bo koordiniran.Posebni programi - ekstraktorji pripravljajo za uporabnike različne PB, posebej za poizvedovanje, za poročanje in posebne PB za sisteme za podporo odločanju. Namen IC je hitro priti do rezultatov. če ni takojšnjih rezultatov, lahko ideja o IC propade. Zato je važno, da so prvi uporabniki dobro izbrani. Biti morajo taki, ki potrebujejo takojšnjo rešitev svojega poslovnega problema in so zato pripravljeni tudi na določene napore. 5.2. Problemi razvojnega življenjskega cikla Zgodovinski razvojni življenjski cikel obsega praviloma naslednje faze dela: sistemska analiza, sistemske specifikacije, zasnova, programiranje, testiranje, integracija in vpeljava. Tak cikel temelji na metodologijah, ki so nastale pred 1985. Zanje je