gradnja preglednega modela podjetja. Z analizo strateĹĄkih ciljev
in problemov dobimo strukturiran pregled ciljev in problemov, ki
se jih da razgraditi in povezati z organizacijskimi enotami.Cilji
morajo biti merljivi in povezani z informacijskimi potrebami.
Sledi analiza tehnoloških vplivov na razvoj in konkurenčnost
poslovanja. Pri tem ugotavljajo kako bo nova tehnologija vpli—
vala na nove proizvode oz. storitve, na organizacijsko strukturo,

kakor tudi na nove moĹžnosti in nove nevarnosti, ki jih prinaĹĄa.

V nekaterih podjetjih ugotavljajo, da lahko postane poslovanje
veliko uspešnejše, če se koncentrirajo na nekatera kritična
področja. V analizi kritičnih faktorjev uspešnosti določijo
najprej taka področja, kjer morajo stvari uspevati, nato ugotove
kritične informacijske potrebe in še tiste kritične odločitve, ki
potrebujejo sisteme za pomoč pri odločanju. Pregledni postop
kovni model hierarhično upodablja poslovne funkcije.  Povežejo
jih z organizacijskimi enotami, lokacijami in entitetami. Upodo-

bitve prikazujejo ustrezne matrike.

Na koncu je izdelan entitetno odvisnostni (na kratko  entitetni)
model. V  entitetnem diagramu so prikazane entitete in njihove
odvisnosti, kar daje pregled nad podatki, ki morajo biti hranjeni
v podatkovnih bazah podjetja. V posebni matriki so  entite
povezane s poslovnimi funkcijami. Matriko posebej uredijo in tako
najdejo naravno kohezivne grupe entitet in funkcij. Tako pridejo
do pregledne informacijske arhitekture, ki je bila zasnovana
neodvisno od trenutne organiziranosti podjetja. Informacija je
vir podjetja, zato jo je treba načrtovati za vse podjetje.
Implementacija arhitekture pa bo odrazila trenutno
organiziranost, kar je pomembno pri določanju prioritet za
nadaljnje delo.

4.2. Analiza poslovnih področij

Analiza poslovnega področja oskrbi jasno razumevanje poslovanja

na izbranem področju in formira arhitekturni okvir za gradnjo

RZIS. Tako postavljen okvir zagotavlja, da so neodvisno razviti