gradnja preglednega modela podjetja. Z analizo strateških ciljev in problemov dobimo strukturiran pregled ciljev in problemov, ki se jih da razgraditi in povezati z organizacijskimi enotami.Cilji morajo biti merljivi in povezani z informacijskimi potrebami. Sledi analiza tehnoloških vplivov na razvoj in konkurenčnost poslovanja. Pri tem ugotavljajo kako bo nova tehnologija vpli— vala na nove proizvode oz. storitve, na organizacijsko strukturo, kakor tudi na nove možnosti in nove nevarnosti, ki jih prinaša. V nekaterih podjetjih ugotavljajo, da lahko postane poslovanje veliko uspešnejše, če se koncentrirajo na nekatera kritična področja. V analizi kritičnih faktorjev uspešnosti določijo najprej taka področja, kjer morajo stvari uspevati, nato ugotove kritične informacijske potrebe in še tiste kritične odločitve, ki potrebujejo sisteme za pomoč pri odločanju. Pregledni postop kovni model hierarhično upodablja poslovne funkcije. Povežejo jih z organizacijskimi enotami, lokacijami in entitetami. Upodo- bitve prikazujejo ustrezne matrike. Na koncu je izdelan entitetno odvisnostni (na kratko entitetni) model. V entitetnem diagramu so prikazane entitete in njihove odvisnosti, kar daje pregled nad podatki, ki morajo biti hranjeni v podatkovnih bazah podjetja. V posebni matriki so entite povezane s poslovnimi funkcijami. Matriko posebej uredijo in tako najdejo naravno kohezivne grupe entitet in funkcij. Tako pridejo do pregledne informacijske arhitekture, ki je bila zasnovana neodvisno od trenutne organiziranosti podjetja. Informacija je vir podjetja, zato jo je treba načrtovati za vse podjetje. Implementacija arhitekture pa bo odrazila trenutno organiziranost, kar je pomembno pri določanju prioritet za nadaljnje delo. 4.2. Analiza poslovnih področij Analiza poslovnega področja oskrbi jasno razumevanje poslovanja na izbranem področju in formira arhitekturni okvir za gradnjo RZIS. Tako postavljen okvir zagotavlja, da so neodvisno razviti