v FRC. Očitno se kaže kadrovski deficit zlasti v strokovnem in operativnem delu centra in tega se delavci fakultete tudi zavedajo. Že leta 1975 je pedagoško-znanstveni svet fakultete po obširni razpravi sprejel sklep, da je za uspešno uvajanje računalniških zmogljivosti v pedagoški proces na fakulteti potrebno sprejeti v redno delovno razmerje 3 programerje, vendar se ta sklep še do danes ni realiziral. 4 uvajanjemenove terminalne opreme sprejema fakulteta dodatne obveznosti do svojih študentov in do družbe. Če je zavestno sto- rila prvi korak - načrtno uvajanje sodobne tehnologije za ge- neriranje informacij - potem mora zagotoviti tudi pogoje za čimbolj smotrno in učinkovito izkoriščanje danih potencialov. To je seveda možno doseči na različne načine in z različno dinamiko, vendar pa v nobenem primeru ne z obstoječo organiziranostjo centra. Smiselno bi bilo, da sestavljajo center naslednje funkcionalne e- note: - informacijski laboratorij (učilnica) - dislocirani tdrminali - kartični terminal - priprava podatkov, ker sta narava in vsebina dela v posameznih enotah različni. Za nemoteno delo v teh enotah bi moral skrbeti sodelavec - ope- rativni vodja centra. Skrb za strokovno delo pri prenosu posa- meznih problemskih področij v pedagoškem procesu na računalniško obdelavo bi prevzel drugi sodelavec - programer oziroma progra- mer specialist. Predstojnik centra, ki bi ga imenovali iz vrst pedagoških delavcev, pa bi skrbel za načrtovanje razvoja centra, izvajanje sprejete politike centra, koordinacijo pri uvajanju novih področij dela v centru, širjenju informacijske kulture ter sodelovanje z delavci in organi fakultete in zunanjimi institu- cijami. To delo bi se upoštevalo kot del pedagoške obveze delav- ca - predstojnika centra.