lokacijah še 7 terminalov za potrebe delavcev na fakulteti. V drugi fazi pa bi dopolnili kapaciteto učilnice na l6 termi- nalov, opremili z načrtovanimi terminali centre za študij ob delu in po potrebi instalirali na fakulteti še dodatne dislo- cirane terminale. 4. Vendar pa s samo instalacijo nove terminalne opreme ne bomo razrešili problemov nezadostnega izkoriščanja možnosti, ki jih nudi racunalnik pri pedagoškem, raziskovalnem in drugem čelu na fakulteti ter možnosti povezovanja na tem področju z zunanji- mi institucijami in združenim delom. Osnovni pogoj za vsebinsko in kvalitetno spremembo vloge centra je, da se spremeni status centra ter zagotovijo primerna strokovnost in pogoji dela v centru. Sedanji status centra ni natančno opredeljen. Center spada for- malno v resor, ki je pod kontrolo prodekana za študijske in pedagoške zadeve, organizacijsko pa je vezan na tajništvo fakul- tete. Komisija za FRC, ki je organ odbora za študijske in peda- goške zadeve, načrtuje razvoje programe ter predlaga politiko in režim dela v FRC. Predsednik te komisije pa skuša s kontrolo in koordinacijo dela v centru ter s kontaktiranjem z organi na fakulteti in institucijami izven nje zagotoviti minimalne pogo- je za delovanje centra, pa čeprav za to delo ni pooblaščen. Kadrovska zasedba v centru je skrajno neustrezna in nezadovoljiva. V rednem delovnem razmerju opravlja dela in naloge pri pripravi podatkov le ena sodelavka (operater na luknjaču in verificirki), ki predstavlja celoten kadrovski potencial FRC. Pogodbeno delajo v centru še 4 demonstratorji (vsak 2 uri na teden), ki popoldne dežurajo ob terminalu, da lahko študentje opravijo obdelave na računalniku, ki so del njihove študijske obveze. Zaradi takšnih razmer je kvaliteta ponudbe in organiziranost dela v FRC na nizki stopnji, posledica tega pa je relativno majhen obseg ter ozka problemska in strokovna usmerjenost dela