14B Strojni jezik za procesor Z80 METST BIT. 2, (HL) JR. Z, PI LD A, 1 LD : (TESTI), A Pi BIT 5, (HL) sče je "prižgan" bit 2 ali 5, to JRO Z, P2 spomeni, da je metulj zadel junaka. LD A, 1 ;V tem primeru daj zlogu TESTI UD. (TESTI), A ;vrednost 1. če pa je "prižgan" P2 BIT SZ, (L) sbit 3, je to znak, da je zadel CALL NZ, MINUS sključ. V tem primeru kliči RET ;podprogram MINUS ter se nato vrni. če metulj "pobere" ključ, naj preostane igralcu za kazen manj časa. Da pa bo igra tekla kot je prav, bomo ob tem poveča- li vrednost zloga KLJUC, ki hrani število že pobranih ključev. MINUS PUSH BC sShrani koordinate. LD HL, KLJUC INC (HL) sPovečaj števec pobranih ključev. LD B, sO ;Preostali čas naj se zmanjša za VIBA PUSH BC 330. Pripravi zanko in spravi zštevec v registru B na sklad. LD BC, (VISURE) sKoordinate stolpca ure. CALL NASLOV z; Izračunaj naslov vrhnjega zloga sure. DEC B "z Zmanjšaj višino stolpca. JR NZ, NAPR oče višina še ni O (tj. ura še ni zpotekla), skoči na naslov NAPR. Tu pa se srečamo s težavo. Kaj storiti, če se na tem mestu izkaže, da je igralcu čas potekel? Takoj bi bilo potrebno kon- čat igro in se vrnit v basic, a zdi se, da bi bil to precej zapleten posel. Če se spomnite, smo iz glavne zanke klicali podprogram METULJ (in tam zamenjali registrski niz), od tam KAM, 1z podprograma KAM podprogram METST ter iz njega MINUS, v katerem smo zdaj. Vendar je naše znanje kos na videz zelo zapletenemu vozlu. Najprej bomo dali registrskemu paru zamen- ljivega niza vrednost 10072, ki je potrebna za... LD HL, 10072 3... nemoteno vrnitev v basic EXX ster zamenjali registrski niz. LD BC,