142 Strojni jezik za procesor Z80 Teh pet vrstic bomo dodali na koncu programa, zdaj pa se vrnimo k podprogramu GOR. PUSH BC sShrani koordinate, INC B sizračunaj INC B ni naslov 3. INC B 3 zloga CALL NASLOV ; nad junakom " CALL BIT4O sin preveri dali ni zadel metulja sali ključa. INC HL sNaslov sosednjega zloga (preveriti CALL BIT40 smoramo oba zloga, ker sta tako POP BC sKrpan kot metulj široka 16 bitov). Da bo gibanje naše figure gladko, se mora v vse smeri premikati bit za bitom, nikoli za več bitov naenkrat. Da pa bo program enostavnejši, bomo premik vsakič ponovili osemkrat. To pomeni, da se bo na-vsak pritisk tipke figura pomaknila, bit za bitom, za osem bitov. V ta namen bomo naredili zanko. Če ne bi upora- bljali para BC za shranjevanje koordinat, bi si lahko lepo pomagali z ukazom DJNZ. Tako pa bomo števce shranjevali v rezervirani pomnilniški celici, ki ju bomo označevali STEVCI in STEVC2. LD A, 8 GR LD