Mi xl x2 NI NI N38 23675 23677 23678 23679 23680 23681 23682 23684 23686 23688 23689 23699 23692 23693 23694 23695 23606 23697 23698 UDG COORDS P POSN PR CC ECHO E DF CC DFCCL S POSN SPOSNL SCR CT. ATTR P MASK P ATTR T MASK T P FLAG MEMBOT sistemske variable 119 Naslov prve samostojno definirane grafike. To lah- ko spremenite tako, da naprimer varčujete s pros- torom, če imate manj samostojno definiranih gra- fik. x-koordinata zadnje narisane točke. y-koordinata zadnje narisane točke. 33-stopenjsko število printer pozicije. Manj pomemben bajt naslova naslednje pozicije za LPRINT, na kateri se bo tiskal. Se ne uporablja. 33-stopenjsko število in 24-vrstno redno število (v spodnji polovici) konca input bufferja. Naslov PRINT pozicije v display file. Tako kot DF CC za spodnji del ekrana. 33-stopenjsko število za PRINT pozicijo. 24-vrstno število za PRINT pozicijo. Tako kot S POSN za spodnji del. Število scrolliranja, ki je vedno za l večje kot število scrolliranja, ki se bo izvršilo preden se računalnik ustavi z vprašanjem scroll? Če na ta naslov pokirate število, večje kot l (npr.255), bo ekran scrolliral brez vprašanja. Stalne tekoče barve, itd. (ki so podane v ukazih za barve. Uporablja se za prozorne barve, itd. Vsak biti, ki je l nam pokaže, da je vzet iz tistega, kar je že na ekranu in ne iz ATTR P. Začasne tekoče barve, itd. (kakršne so postavlje- ne enotam barv). Tako kot MASK P toda začasno. Še zastavic. Področje spomina računalnika; uporablja se za shranjevanje števil, ki se ne morejo preprosto postaviti na stack računalnika. mi 6 | mo eto ooo ono on m AREA REPE AE ES PRE APR SEPE AAEANNRA MASINASOA CE ANA VE ONE RJA MO A PN NOV NA VANE SAN MANE Mn