a sistemske variable 113 x2 23633 CURCHL Naslov informacije, ki je zadnja uporabljena za input ter output. x2 23635 PROG Naslov BASIC programa. x2 23637 NXTLIN Naslov terminatorja zadnje DATA enote... : x2 23641 E LINE Naslov ukaza, ki je vtipkan. i 2 23643 K CUR . Naslov kursorja. | x2' 23645 CH ADD Naslov naslednjega karakterja, ki ga je treba po- jasniti: karakter za argumentom PESK-a ali NEWLINE-a na koncu ukaza POKE. ; 2 23647 X PTR Naslov karakterja za oznako [?]. j e x2 23649 WORKSP Naslov začasnega delovnega prostora. i x2 23651 STKBOT Naslov dna stacka računalnika. x2 23653 STKEND Naslov začetka prostega spomina. NI 23655 BREG Računalnikov b register. : N2 "23656 MEM Naslov področja, ki se uporablja za spomin raču- nalnika (običajno MEMBOT, ne pa vedno). bo Roki zr ENA AE NANESE z jh 32658 FLAGS2 Več zastavic. X1 23659 DE sZ-' Število vrst (vključujoč prazno vrsto v spodnjem Ma Čok. oa Mio Opa jik ze delu ekrana). Bi eden no verjetno, da bo uporaben). E 2 23668 S TOP Število zgornje vrste programa v avtomatskih lis- tingih. Je 2 23622 OLDPPC Redno število na katerega skoči CONTINVE. Hi 4 23664 OSPPC Število ukaza znotraj vrste m katero skoči CONTI- Ji NI 23665 FLAGX Različne zastavice. ji N2 | 23666 STRLEN Daljina stringa pri pridruževanju vrednosti. [ N2 23668 T ADDR Naslov naslednje enote v sintaksni tabeli (ni rav- SRE rži koke 2 23679 SEED Začetek RND. To je variabla, ki jo postavlja RANDOMIZE. 3 23672 FRAMES 3 bajti (najmanj pomemben prvi), števec TV ali RA ee z Sla SE PIRE oa a Poveča se za l Tinkrementira) vsakih 24 ms. Po- glejte poglavje 18. z Se on šik Mi MM A IB oi Ai v ba? Aa REM a pone VDOR Z TUT DS oe vo dpi k LEO Jedi Po ZS Si pote ROA