spomin lla Vtipkajte NEW ter nato CLEAR 23893, da bi ugotovili kaj se dogaja s strojem, ko se polni. Prvo kar boste opazili, ko boste vpisovali program, bo to, da po doloÄenem Äa- su raÄunalnik preneha sprejemati program na kar reagira z brenÄanjem. To pome- ni, da je raÄunalnik blokiran in da ga boste morali malo izprazniti. Obstojata O tudi dve obvestili o napaki, ki imata pribliĹžno enak pomen: 4 Memory full (spo- | min poln) in G No room for line (ni prostora za novo vrsto). BrenÄanje se rav- no tako sliĹĄi kadar vpiĹĄete vrsto, ki obsega veÄ kot 23 vrstic; to kar ste za- pisali, bo raÄunalnik upoĹĄteval, Äeprav tega ne boste videli; brenÄanje vas 9 samo opozarja, da ne vpisujete veÄ. DolĹžino brenÄanja lahko doloÄite, Äe pokirate ĹĄtevilo na naslov 23688. ObiÄaj- na dolĹžina ima ĹĄtevilo 64. Katerokoli ĹĄtevilo (razen G) lahko napiĹĄete na ta naÄin: EJ O TER EINEM Ĺ˝A ko oi oi Ja ANN DON Ĺži LOS MN zo si ne GAR e 4 mXx2 a A A Ĺ kjer je - predznak, m je mantis in se nahaja med 1/2 in l (ne more biti 1), e pa je potenca (celo ĹĄtevilo, lahko negativno). Recimo, da piĹĄemo m v binarni skali. Glede na to, da je ulomek, bo imel binar- no piko (kakor decimalna pika v skali do 14) ter nato binarni ulomek (kakor decimalni ulomek), zato se binarno: polovica piĹĄe sa Äetrtina Bl tri Äetrtine. 11 desetina pa 00811 itd. V naĹĄem ĹĄtevilu m (glede na to, da je manjĹĄe od l) ni bitov pred binarno piko; glede na to, da je manjĹĄi od 1/2 je bit za binarno piko l. Da bi shranili ĹĄte- vilo v raÄunalnik, uporabimo pet bajtov: l) NapiĹĄite prvih osem bitov mantisa v drugi bajt (vemo, da je prvi bit 1), drugih osem bitov v tretji bajt, tretjih zane bitov v Äetrti bajt in Äetr- tih osem bitov v peti bajt. 2) Zamenjajte prvi bit v tretjem bajtu (za katerega vemo da je l) z znakom $G za plus ali l za minus. di klik dilo V do GE UEVIVANS A SEGA 9% Cod ce ORA, Ĺžna âŹ, io m EBD SEV.