PB:0'6:L/A VE 24 SPOMIN Kratka vsebina: CLEAR V globini računalnika je shranjeno vse, tako kot bajti oz. števila med 0 in 253. Lahko si mislite, da ste shranili ceno volne, naslov vašega mesarja, itd. vendar je vse to spremenjeno v zbirke bajtov in samo bajti so tisti, ki jih računalnik vidi. Vsako mesto, kjer lahko shranite bajt, ima svoj naslov, ki je število med 9 in FFFFh (tako je tudi naslov shranjen kot dva bajta). Torej spomin si lahko zamislite kot dolgo vrsto številčnih mest, od katerih vsako vsebuje en bajt. Vedar pa vsa mesta vseeno niso ista. V standardnem aparatu l6K RAM, mest od 8090h do FFFFh enostavno ni. Mesta od 4020h do 7FFFh so RAM mesta,kar pomeni, da jih lahko odprete ter spremenite vsebino. Tista od 0 pa do 3FFFh pa so ROOM mesta, ki imajo steklene pokrove, vendar se ne dajo odpreti. Vi lahko samo preberete vse, kar je v njih, ko je računalnik narejen. ROM RAM se ne uporablja 8000h FFFFh | <32678 —65535 Da bi raziskali vsebino mest, uporabljamo funkcijo PEEK; njen argument je nas lov mesta, njen rezultat pa njena vsebina. Na primer, ta program izpisuje pr- vih 2l bajtov v ROM-u (tudi njihove naslove): 1$ PRINT "naslov"; TAB 8; "bajt" 28 FOR a-4 TO 29 30 PRINT a; TAB 8; PEEK a 4$ NEXT a Vsi ti bajti so brez pomena za vas, procesor pa jih razume kot navodila, ki mu govore, kaj naj dela. moon som nave po RN ooo Ap dona SPEV RANI SESA N memo»