shranjevanje na trak l0l traj imena. si LOAD ime CODE Utovarja bajte imena s traku v spomin, začne pa na naslovu s katerega je ohranjen prvi kasetofonski bajt ter piše vse bajte, ki so bili prej v spo- minu. 3) Matrice LOAD ime DATA črka() ali < LOAD ime DATA črka $() briše katerokoli matrico z imenom črka in črka $ v spominu ter ustvari eno novo matrico iz tiste, ki je shranjena na kaseti. Napaka: 4 Out of memory se javi, če ni prostora za nove matrice. Stare ma- trice ne bodo izbrisane. MERGE Utovarja novo informacijo iz kasete, brez brisanja starih iz spomina. 1) PRograni fa variable MERGE ime vklaplja program ime z obstoječim programom v spominu, menja pa samo tis- - te vrste in variable v starem programu, ki imajo ista števila ali imena. Napaka: 4 Out of memory se javi, če v spominu ni dovolj prostora za vse stare in nove programe ter variable. 2) Bajti: niso mogoči! 3) Matrice: niso mogoče ! VAJE 1) Posnemite na kaseto program, ki med delovanjem izpisuje menu (popis ostalih programov na kaseti), zahteva od vas da izberete enega ter ga nato natovori. 2) Vzemi te grafike šahovskih figur iz poglavja 14 ter nato vtipkajte NEW; fi- gure bodo ostale. Vseeno pa ne bodo ostale, ko boste računalnik izključili. nM MSP Vnanje oe ika JE PR NE VRANA CA OO SA Om spar