ZN IP NINI a ane sobišete a o zavke POGLAVJE 20 SHRANJEVANJE NA TRAK Kratka vsebina: LOAD, SAVE, VERIFY in MERGE Osnovne metode uporabe kasetofona za programe SAVE, LOAD ter VERIFY so po- jasnjene v uvodni brošuri. Predno boste nadaljevali, preberite ta del fer še enkrat preikusite celoten postopek. Videli smo, da LOAD briše star program ter variable, ki se v računalniku na- hajajo, preden natovori nove s traku. MERGE tega ne počne, temveč samo bri- še število vrste starega programa ali variablo saj prihaja nova vrsta z is- tim rednim številom ali pa variabla z istim imenom. Vtipkajte program "Koc- ka" ter ga shranite na trak. Nato vpišite in izvedite naslednje: l PRINT l 2 PRINT 2 10 PRINT 18 20 LET x - 28 nato pa nadaljujte, kot da bi preverjali (verificiranje), vendar zamenjajte VERIFY "Kocka" z: MERGE "Kocka" a je vete dasi. sip eaiijj Če boste sedaj listali program, boste opazili, da sta vrsti l in 2 ostali, vrsti 19 in 2$ pa sta zamenjani s tistima iz programa "Kocka". Tudi x je ostal (poizkusite PRINT x). SA. JE JST o poj ee Videli ste enostavne oblike štirih ukazov, ki se uporabljajo pri shranjeva- nju na kasetni trak. sprli seji re SAVE beleži (zapisuje, snema) program in variable na kaseto. VERIFY preverja program in variable na kaseti v odnosu s tistim, kar je že v računalniku. LOAD čisti (umika) iz računalnika vse programe in variable ter jih zamenju-