89 čas in premik Funkcija INKEY$ (ki nima argumenta) bere tastaturo. Če pritisnete točno do- ločeno tipko (ali pa tipko SHIFT še z eno), bo rezultat karakter, ki ga ta tipka da v L-modu; sicer je rezultat prazen string. Poizkusite sedaj ta pro- gram, ki deluje podobno kot pisalni stroj: 10 IF INKEY$ < > "" THEN GO TO 19 2$ IF INKEY$ s "a THEN GO TO 28 30 PRINT INKEY$ 40 GO TO 18 Tukaj vrsta 10 čaka, da boste dvignili prst s tastature, vrsta 20 pa, da bos- te pritisnili neko tipko. Zapomnite si, da vas za razliko od INPUT, INKEY$ ne bo čakal. Glede na to, ne pritisnite ENTER, če pa niste vtipkali ničesar, ste zamudili priliko. VAJE l) Kaj se bo zgodilo, če izpustite v programu pisalnega stroja vrsto 19? 2) Drugi način uporabe INKEY$ je v zvezi s PAUSE, kot je v tem alternativ- nem programu pisalnega stroja:: | 19 PAUSE 9 20 PRINT INKEY$; 39 GO TO 18 Zakaj je važno, da PAUSE ne boste preprečili, da bi začela (ker vas je do- bila pri pritiskanju tipke?) 3) Spremenite program sekundnega kazalca tako, da bo kazalec kazal minute in usite program ure- kak- ure. Če se vam zdi, da ste dobro razumeli lekcijo, poizk diti tako, da bo na vsake četrt ure napravil posebno predstavo; npr. šno sliko ali zvok (glej naslednje poglavje). A) Za sadiste - vtipkaj: 19 IF INKEY$ < "'" THEN GO TO 18 20 PRINT AT 11,14; "AUUU!" 30 IF INKEY$ < > "" THEN GO TO 38 40 PRINT AT l1l,14;"" 54 Go TO 18 sezam o A A a a aka deo Te a VEJ zena