čas in premik 87 vati. Najboljši način za to je metoda poizkusov iz napak, pri kateri bomo aktivirali uro računalnika ter pravo uro, nato pa bomo uskladili vrsto 218 dokler ne bosta uri isti; to ne morete storiti popolnoma točno, saj je nasta- vitev števila slik v eni sekundi 2%, kar je lahko vzrok, da ura v enem dne- vu napravi polurno napako. Obstoja mnogo točnejši način merjenja časa, ki uporablja vsebine nekaterih spominskih lokacij. Shranjeni podatki se vzame- jo s pomočjo ukaza PEEK. To je natančneje razloženo v poglavju 25. Izraz, ki se uporablja, je: (65536xPEEK 2367414256xPEEK 23673 t PEEK 23672)/59 ki daje število sekund od vključitve (do približno treh dni in 2l ur, nakar se vrača na 0). Sedaj si oglejmo spremenjen program za uro, ki to uporablja: 10 REM najprej narišimo številčnico 28 FOR n-l TO l2 39 PRINT AT 19-19 x COS (n/6xPI), 16x10xSIN (n/6xPI); n 40 NEXT no — 50 DEF FN t()-INT ((65536 PEEK 236744256 PEEK 23673 4 PEEK 23672)/50): REM število sekund od V oketka | 104 REM sedaj aktiviramo uro 119 LET tl-FN t() 129 LET a-tl/30xPI: REM a je kot sekundnega kazalca v polmerih 134 LEt sx-72xSIN a: LEt sy<72xCOS a 149 PLOT 131,91: DRAW OVER l; sx, sy: REM riše kazalec 200 LET t-FN t() 210 IF T < -tl THEN GO TO 200: REM čaka dokler ni čas za naslednji kazalec 229 PLOT 131,91: DRAW OVER l; sx, sy: REM briše star kazalec 230 LET tlst: GO TO l28 Ura, ki uporablja to metodo, bi morala biti točna do D.GL %. Števila PEEK 23674, PEEK 23673 in PEEK 23672 se čuvajo v računalniku in še uporabljajo za štetje v petdesetinkah sekunde. Vsako število je med 4 in : 255 ter se postopno povečuje skozi vsa žtevkia, dokler ne doseže 255, nato pa se vrne na 8. Število, ki se največkrat some ja, ib PEEK 23672. Vsakih 1/50 sekunde se poveča za l. Ko je (po 256/50 zakundah | PEEK 23673 premak-