grafike 83 vrste enot barv na začetek ukaza CIRCLE. Funkcija POINT nam pove, ali ima točka barvo črnila ali barvo papirja. Ima dva argumenta: koordinate točke (biti morajo v oklepajih) ter rezultat, ki je 0, če je točka barve papirja, l pa če je barve črnila. Poizkusite: CLS: PRINT POINT (9,0): PLOT 0,0: PRINT POINT (6,9) vtipkajte sedaj: PAPER 7: INK J ter si oglejmo kako INVERSE in OVER delujeta znotraj ukaza PLOT. Ta dva uka- za delujeta edino na točko, s katero sta v zvezi, ne pa tudi na ostale pozi- cije karakterja. Normalno sta izključena (0) v ukazu PLOT, zato jih je tre- ba vključiti (1). Seznam možnosti, ki jih lahko uporabljate: PLOT: to je običajna oblika. Skicira točko barve črnila oz. daje pixel, da pokaže barvo črnila. PLOT INVERSE l: riše točko, s katero se briše barvo črnila oz. s pixel poka- že barvo papirja. | PLOT OVER l: menja pixel tistega, kar je bilo prej; če je bila to barva čr- nila, postane barva papirja in obratno. PLOT INVERSE l; OVER l; pusti pixel takšen kakršen je bil, uporabite pa ga lahko za to, da bi menjali položaj PLOT-a. Kot drugi primer uporabe ukaza OVER bomo izpolnili ekran, da bomo dobili črno na belem, nato pa bomo vtipkali: PLOT G,0: DRAW OVER l; 255,175 To bo izrisalo. precej lepo linijo, čeprav bo na mestih, kjer se dotakne bese- dila prekinjena. Sedaj ponovite isti ukaz. Linija bo izginila, ne da bi pus- tila kakršnekoli sledove, kar je velika prednost ukaza OVER l. Če se zrisa- li linijo z uporabo: PLOT 0,0: DRAW; 255,175 ter nato zbrisali z: PLOT G,0: DRAW INVERSE l; 255,175 ste izbrisali tudi del besedila. Sedaj poizkusite: t mene ae ae dai