oken tdi 2 Z MoSAr ee Mi sev blesk A PERJE OJ RRNA SPO GN grafike Ko program deluje, se vam linije zdijo širše, to pa je zato, ker linija me- nja barvo vsega, kar je pobarvano z barvo črnila v točkah vseh pozicij, čez katere prehaja. Opazili boste, da kaži PAPER, INK, FLASH, BRIGHT, INVERSE, in OVER lahko vstavite v ukaze PLOT ali DRAW ter PRINT ali INPUT. One vstopajo med ključnimi besedami in koordinatami, omejene pa so z ne iie so Mi. Z ukazom DRAW lahko narišete dele krožnice in ne samo ravne iintje, če upo rabite posebno število s katerim boste določili kot, ki ga bo prešla. Ob- lika ukaza je takšna: DRAW x,y,a - p X in y se uporabljata za določanje končnih točk linije (ravno tako kot prej), "a' pa je številka radijana, ki pove za koliko se mora obrniti; če je pozi- tiven se obrne v levo, če pa je negativna, pa se obrne v desno (radijan - polmer). Zamislimo si, da je a < "1 . Ne glede na to, katere vrednosti bosta dobila x in y, bo računalnik narisal polkrog. Vtipkajte: 10 PLOT 109,190: DRAW 50,50 PI in dobili boste: konec na (150,150) začetek na (100,108) Risanje se začne v smeri jugo-vzhoda, ko pa se konča ima smer prika severo- zahodu; medtem se je obrnila za 189? ali % radijana (vrednost od a). Ta program naredite večkrat ter pri tem T zamenjujte z raznimi drugimi izrazi npr. PI, PI/2, 3 PI/2, PI/4, l, B. Zadnji: ukaz v tem poglavju je ukaz CIRCLE, ki nam riše cel krog. Koordinate središča in radijusa kroga določite z uporabo: CIRCLE x koordinata, y koordinata, radijus Ravno tako kot pri ukazih PLOT in DRAW, lahko tudi tukaj postavite različne IZVID Ze o a a Gi lt a de k oe a Ke ben zadi