grafike 81 ca v enoti AT. Diagram iz poglavja 15 je koristen, ko izračunavate koordina- te točk (pixel) ter števila vrste in stolpca. Da bi vam pomagal pri risanju, bo računalnik narisal za vse ravne linije, krožnice ter dele krožnic s pomočjo ukazov DRAW in CIRCLE. Ukaz DRAW s pomo- čjo katere riše ravno črto, ima obliko: DRAW x,y Izhodišče črte je točka, kjer se je končal zadnji ukaz PLOT, DRAW ali CIRCLE (imenuje se PLOT pozicija; ukazi RUN, CLEAR, CLS in NEW jo ponovno postavlja- jo v spodnji levi vogal na (G,0)), črta pa se končuje na poziciji x na des- ni ter poziciji y proti navzgor. Ukaz DRAW sam določa dolžino ter smer linije (črte) ne pa tudi njeno izho- dišče. Eksperimentirajte z ukazi PLOT in DRAW, npr. tako: PLOT 9,190: DRAW 89,-35 € PLOT 90,150: DRAW 80,-35 Opazili boste, da so števila v ukazu DRAW lahko negativna kar pa ni mogoče pri številih v ukazu PLOT. Lahko delate grafikone in rišete v barvah, vendar računajte na to, da barve vedno prekrivajo celotno pozicijo karakterjev in se ne morejo specificira- ti za posamezne točke znotraj pozicije. Ko je točka narisana, nam kaže celotno barvo črnila, vse ostale točke narisa- ne na poziciji karakterja, ki jih vsebuje, pa dobijo tekočo barvo črnila. To nam prikazuje naslednji program: 10 BORDER G: PAPER G: INK 7: CLS: REM zatemni ekran. 20 LET xl-J: LET yl-0G9: REM žažatek vrste 30 LET c-l: REM .za barvo črnila, začne s plavo 48 LET x2