barve ziciji ekrana oz. karakterja na TV ekranu. V izrazih jo lahko uporabljate ravno tako svobodno, kot katerokoli drugo funkcijo. Število, ki je rezultat k te funkcije, je vsota ostalih štirih števil. 128 če pozicija karakterja utripa, 9 če ne utripa 64 če je pozicija karakterja svetla, 0 če je normalna ; 8 koda je za barvo papirja koda za barvo črnila Npr., če pozicija karakterja utripa ter je normalno svetla in kontrastna, na z rumeno barvo papirja in plavo barvo črnila, potem so štiri števila, ki jih moramo sešteti l28, 0, 3 6-48 ter l, kar je skupaj 177. Preverite to s pomočjo: PRINT AT 0,0; FLASH l; PAPER 6; INK; ""; ATTR (9,0) VAJE - Poizkusi: PRINT "B"; CHR$ 8; OVER l; "/" Tam, kjer je / presekalo B je ostala bela točka. To je način, kako se vrši e dvojno pisanje na ZX Spectrumu: dve barvi papirja ali dve barvi črnila dasta barvo papirja, od vsake barve po ena pa dajo barvo črnila. To nam omogoča, da lahko z dvojnim pisanjem dobite tisto, kar ste imeli na začet- oku. Sedaj pa vtipkajte: PRINT CHR$ 8; OVER l; "/" Zakaj se je zopet pojavil B (tokrat nič umazan)? Pb ZRA a - Vtipkajte: PAPER G: INK J Ali to vpliva na spodnji del ekrana ? Sedaj vtipkajte: BORDER 9 in videli boste, kako računalnik skrbi za vas. DAR nih ik z OZ BNIŠE SV Ra