gi Ee Mk io ai o AP, obed S ate barve SAT PRINT PAPER 6; "x";: PRINT "y' samo x bo na rumeni podlagi. Kadar se INK in ostalo uporablja kot ukaz, to ne vpliva na spodnji del ekra- na kjer so vtipkane komande in INPUT podatki. Spodnji del ekrana uporablja barvo roba za barvo papirja, kodo 9 (kontrast) pa za barvo črnila (utripa- nja ni in vse je normalno osvetljeno). Barvo roba lahko zamenjate s katero- koli od osmih normalnih barv z ukazom: BORDER barva Ko vpišete INPUT podatke, ta ukaz sledi pravilu uporabe kontraštne barve čr- nila na robu obarvanega papirja, vendar lahko spremenite barvo napisa, ki ga je napisal računalnik z uporabo enot INK in PAPEr (itd.) v ukazu INPUT, prav tako, kot bi to storili v ukazu PRINT. Delujejo do konca ukaza ali do- kler se ne vpišejo neki INPUT podatki, ne glede kaj boste storili najprej. Poizkusite: INPUT FLASH l; INK l; "Katero je tvoje število "; n Še en način spreminjanja barv je s pomočjo kontrolnih karakterjev ; nekaj podobnega kot kontrolni karakterji za AT in TAB v poglavju 15. CHR$ 16 ustreza INK CHR$ 17 ustreza PAPER CHR$ 18 ustreza INK CHR$ 19 ustreza FLASH CHR$ 20 ustreza INVERSE CHR$ 2l ustreza OVER Za vsakim se nahaja po en karakter, ki kaže barvo s pomočjo svoje kode. Pri- mer: PRINT CHR$ 16 4 CHR$ 9; ... ima isti efekt kot: PRINT INK 9; ... V celoti se vam ni treba truditi, da uporabljate te kontrolne karakterje, ker ravno tako lahko uporabite enoto števila. Vendar je vseeno koristno, da