barve 78 Obstojata še dva ukaza: INVERSE in OVER, ki ne kontrolirata atributov tem- več vzorec točk, ki je natiskan na ekranu. Ravno tako kot BRIGHT in FLASH uporabljata števili 0 za taijušeno ter l za vključeno. Če izpeljete INVERSE 1, bo odtiskani vzorec točk v obratni obliki; točke barve papirja bodo zamenjale točke barve črnila ter obratno. Tako bo a odtiskan na ta način: Če imamo (ko vključimo) črno barvo črnila in belo barvo papirja, se bo a po- javil kot belo na črnem; vendar pa imamo še vedno črno barvo črnila ter belo barvo papirja. Tisto, kar se je spremenilo so točke. Ukaz: OVER l aktivira posebno vrsto dvojnega tiska v normalnih situacijah, kadar se nekaj napiše na poziciji karakterja; nov karakter vse to izbriše ter se postavi (prekrije) preko starega (poglejte vajo l). To je posebno uporabno za pisa- nje zahtevnih karakterjev, kot so npr. črke z akcenti. Za primer vzemimo program, s katerim se izpisuje nemška črka no" (najprej pritisnite NW) 14 OVER l 20 FOR n-l TO 32 30 PRINT "o"; CHR$ 8; """"; 40 NEXT n (pazite na kontrolni karakter CHR$ 8, ki vrača za eno mesto v levo) Drugi način uporabe INK, PAPER, itd. vam bo morda izgledal koristnejši kot, da jih uporabljate v vlogi ukazov. Lahko jih vstavite kot enote v ukazu PRINT (izza kateri prihaja), kjer bodo izvršile vse tisto kar bi izvršile kot:ukazi, samo da bodo delovale le začasno; do konca ukaza PRINT, ki jih vsebuje. Glede na to vtipkajte: z BEŽNO O aaa de ra deti 4PA ZV SZENEM MEAN vi Droge nog terja