z obi

vhodni in izhodni izrazi

30 NEXT n

ter poglejte, kako bo vse v trenutku izginilo z ekrana...

VAJE

1) Ta program izpoeljite skupaj z otroci, da boste preverili njihovo znanje
mnoĹženja.
19 LET m$ <'""
20 LET a<INT (RNDx12)4l: LET bsINT (RNDx12)l
30 INPUT (m$) "kar je"; (a); "x"; (b); nan. ge
100 IF c<axb THEN LET m$ < "točno.": GO TO 29

114 LET m$ - "napačno, poizkusi znova"."; GO TO 39

Če imajo dober dar opažanja, bodo verjetno opazili, da ni potrebno, da
bi sami izračunavali. Npr. če računalnik zahteva, da naj vtipkajo odgo-
vor za 2x3, je vse kar morajo storiti, da vtipkajo 2x3. Eden izmed nači-
nov, da bi jim to preprečili je, da jim rečemo naj namesto številk vpi-
sujejo stringe. Zamenjajte c v vrsti 30 s c$, v vrsti 100 pa z VAL c$
ter vtipkajte:

40 IF c$4> STR$ VAL c$ THEN LEt m$ - "vtipkajte to pravilno, kot

ĹĄtevilo.": GO TO 38

To jih bo zavedlo, vendar po nekaj dneh bo verjetno kdo od otrok odkril,
da se temu lahko izognejo, če se izbrišejo narekovaji ter vtipka STR$
(2x3). Vi pa jim zoper to lahko preprečite, če zamenjate c$ v vrsti 38

z LINE c$.