z obi vhodni in izhodni izrazi 30 NEXT n ter poglejte, kako bo vse v trenutku izginilo z ekrana... VAJE 1) Ta program izpoeljite skupaj z otroci, da boste preverili njihovo znanje mnoĹženja. 19 LET m$ <'"" 20 LET a<INT (RNDx12)4l: LET bsINT (RNDx12)l 30 INPUT (m$) "kar je"; (a); "x"; (b); nan. ge 100 IF c<axb THEN LET m$ < "toÄno.": GO TO 29 114 LET m$ - "napaÄno, poizkusi znova"."; GO TO 39 Äe imajo dober dar opaĹžanja, bodo verjetno opazili, da ni potrebno, da bi sami izraÄunavali. Npr. Äe raÄunalnik zahteva, da naj vtipkajo odgo- vor za 2x3, je vse kar morajo storiti, da vtipkajo 2x3. Eden izmed naÄi- nov, da bi jim to prepreÄili je, da jim reÄemo naj namesto ĹĄtevilk vpi- sujejo stringe. Zamenjajte c v vrsti 30 s c$, v vrsti 100 pa z VAL c$ ter vtipkajte: 40 IF c$4> STR$ VAL c$ THEN LEt m$ - "vtipkajte to pravilno, kot ĹĄtevilo.": GO TO 38 To jih bo zavedlo, vendar po nekaj dneh bo verjetno kdo od otrok odkril, da se temu lahko izognejo, Äe se izbriĹĄejo narekovaji ter vtipka STR$ (2x3). Vi pa jim zoper to lahko prepreÄite, Äe zamenjate c$ v vrsti 38 z LINE c$.