POGLAVJE 15 Kratka vsebina: CLS PRINT enote podatkov, item-i: popolnoma nič Izrazi (številčni ali tip zaporedja): TAB številčni izrazi, AT številčni izrazi, številčni izrazi PRINT oddelki (separatorji),;' INPUT enote podatkov: variabl (številčnih ali tip stringa) LINE string variable Katerekoli enote podatka PRINT, ki se ne začne s šrko (za oznake se smatra, da se ne začnejo s črko). Scroling SCREEN$ Videli ste že, da se PRINT mnogokrat uporablja, zato verjetno že imate gro- bo predstavo, kako to počne. Enote podatkov, katerih vrednosti se izpisuje- jo, se imenujejo PRINT enote ter se razdvajajo z vejico ali podpičjem (;), imenujemo pa jih separatorji. PRINT enote so lahko nič, kar objasnjuje tis- to, kar se dogaja, ko uporabimo dva izraza v zaporedju. Obstojata še dve za- poredji PRINT enot, ki se uporabljata da računalniku povesta, kje pisati (ne kaj). Npr. PRINT AT ll, l6; " x " piše zvezdico v sredino ekrana. AT red, stolpec: premika PRINT pozicijo (mesto, kjeh mora biti napisana nasled- nja enota) na določeno vrsto in stolpec. Vrste so označene s števili od GB (na vrhu) do 2l, stolpci pa od G (z leve) do 31. SCREEN$ funkcija je obratna funkciji PRINT AT in vam pove (v mejah), kate- ri karakter je na določeni poziciji ekrana. Številko vrste in stolpca upo- rablja na isti način kot PRINT AT, vendar v oklepajih. Npr.: PRINT SCREEN$ (ll, 16) bo našel zvezdičo, ki ste jo napisali v zgornjem odlomku. Karakterji, vzeti iz znakov se pišejo normalno, kot enostavni karakterji in razmaki se vračajo kot razmaki. Vrste narisane z ukazom PLOT, DRAW ali CIRCLE, | samostalno definirani karakterji ter grafični karakterji pa se vseeno vračajo i kot nulti-string. Isto se dogaja, če se OVER uporablja za ustvarjanje celovi- tih karakterjev.