set karakterjev ; 69 12 FOR n-g TO 7 20 INPUT red: POKE USR '"P'"n, red 30 NEXT n Program se bo ustavil osemkrat za INPUT podatke; da bi vam dovolil vtipkati osem številk BIN; vtipkajte jih v pravilnem zaporedju, začnite pa v zgornji vrsti. Ukaz POKE shranjuje število direktno v lokacijo spomina ter pri tem obide, mehanizem, ki ga BASIC uporablja običajno. Nasprotni ukaz od POKE je PESK, ki nam dovoljuje pogled v vsebino lokacij, ki se nahajajo v spominu, ne da bi jih pri tem spremenil. V poglavju 24 bomo o tem spregovorili podrobne- je. Za samostojno definiranimi grafikami so na vrsti znaki. Opazili boste, da nismo vtiskali prvih 32 karakterjev s kodami 9 do 31. To so kontrolni karakterji. Oni ne proizvajajo ničesar, kar bi bilo mogoče tis- kati, temveč se uporabljajo za nekaj, kar ni televizija. V tem primeru od- tiska televizija samo odgovor, da jih ne razume. Ti podatki so podrobneje opisani v dodatku A. Trije karakterji, ki jih televizor uporablja, imajo kode 6, 8 in 13; med nji- mi je edino CHR$ 8 koristen. CHR$ 6 piše razmake na popolnoma isti način, kot to počne vejica v ukazih PRINT: PRINT l; CHR$ 6; 2 kar deluje isto kot PRINT 1; 2 Vseeno pa to ni najbolj jasen način njegove uporabe. Mnogo bolje je, še na- redimo tako: LET a$ - "1"4,CHR$ 6r"2" PRINT a$ CHR$ 8 je "back space" ter je namenjen za pomikanje napisnih pozicij eno vr- sto nazaj. Poizkusite: "PRINT "12395; CHR$ 8; "su ki bo odtiskal 12345.