set karakterjev 59 Pustili smo rob karakterja, širine enega kvadrata, ker ga imajo tudi ostale črke (razen malih črk z repom, ki sega do dna). 2. Odločite se, kateri od simbolov bo za definirano grafiko predstavljal V . (Recimo, da tisti, ki se nanaša na prko P tako, da se bo po pritisku na tipko P v grafičnem modu pojavil U ). 3. Pripravite v spominu nov vzorec. Vsak takšen grafični nrikag vzorec, ki se shrani kot 8 števil, eno za vsako vrsto. Vsako od teh osem števil lah- ko napišete kot BIN, za katerim je osem G ali l; 9 za papir, l za črnilo. Tako je sedaj osem števil za naš karakter: BIN 00098000 BIN GOBO0BJOB BIN 90092010 BIN 68111190 BIN gl919109 BIN 00019199 BIN 00200008 (Če poznate binarna števila, boste opazili, da se BIN uporablja za pisa- nje števil v binarnem sistemu namesto v decimalnem sistemu). Teh osem števil se shrani v spominu na osmih mestih in vsako ima svoj nas- lov. Naslov prvega bajta ali skupine osmih števil, je USR "P" (P zaradi te- ga, ker je to tisto, kar smo izbrali v 2), naslov drugega je USR "P"4l, i' vse do osmega, ki ima naslov USR '"P"47. USR označuje tukaj funkcijo, ki p::- tvarja argument stringa v naslov prvega bajta v spominu, za odgovarjajočo samostalno definirano grafiko. String-argument mora biti en karakter, ki je lahko uporabljen za samodefinirajočo grafiko ali ustrezno črko (veliko ali malo). | Obstoja še ena možnost uporabe USR, kadar je njen argument število, vendar si jo bomo ogledali pozneje. Čeprav tega ne razumete, bo naslednji program to napravil za vas: Boo ergo NONE ZEN kva Pera a pogan se bna kadi