osnovni pojmi programiranja vtipkate število vrste REM LIST premika tekočo vrstico, ne pa tudi zgornjo, tako da bi bili lahko na- slednji listingi različni. Vtipkajte na primer: LIST da bi dobili LIST listing ter nato pritisnete ENTER, da vrsta 0 postane zgor- nja vrsta. Na ekranu bi morali imeti vrste od l do 22. Vtipkajte: pIST- 22 in dobili boste vrste od 22 do 43. Ko zopet pritisnete ENTER, dobite nazaj vrste od l do 22. Ta postopek je koristnejši za kratke programe, ne pa za dolge. Uporabite zgornji program, ki ima polno REMov ter vtipkajte: LIST ter nato n, ko vas računalnik vpraša scroll. Sedaj vtipkajte: CONTINUE CONTINUE je tukaj malce neobičajen, saj spodnji del ekrana postane prazen, vendar lahko s pomočjo tipke BREAK dobite normalno stanje. Raslog je sle- deč: LIST je bil prvi ukaz, zato CONTINUE ta ukaz ponavlja. Žal je sedaj prvi ukaz CONTINUE in računalnik ga ponavlja, dokler ga ne ustavite. To lahko preprečite že, če zamenjate LIST z: LIST |e za kasecaji CONTINUE daje: 0 OK (ker CONTINJE skače na drugi ukaz v vrsti, ki se tretira kot njen konec) ali: m LAST za katerega CONTINUE daje: N Statement lost (ukaz izgubljen), ker CONTINUE skače na tretji ukaz v vrsti (ta ukaz ne obstoja). Do sedaj ste videli ukaze PRINT, LET, INPUT, RUN, LIST, GO TO, CONTINUE, NEW in REM. Uporabljate jih lahko kot direktne ukaze ali v vrsticah pro- grama. To velja za skoraj vse ukaze v BASICu, ki ga uporablja ZX-SPECTRUM. RUN, LIST, CONTINUE in NEW običajno niso posebno koristni, vendar se lahko