k 98) MEJ AR AR RANNN JN 09 3. ŠTEVILKE, ČRKE IN KOMPJUTER KOT KALKULATOR 'Do sedaj smo se že naučili, kako kompjuterju ukazati, da izpiše črke in grafične znake s pomočjo PRINT ukaza. Vemo tudi, da s pritiskom na ENTER ukažemo kompjuterju, naj izpolni na ekranu izpisan ukaz. Od sedaj vas ne bomo več posebej spominjali, da je potrebno pritisniti ENTER vsakič, ko Se uporablja kakšna komanda, temveč boste avtomatsko računali, da ste za pri- tisnili na koncu vsake vrste. Številke se na vašem ekranu lažje tiske jo Ste Cc kot črke. V prejšnjem poglavju smo že orenini, da kompjuter pričaxuje o o ak o ne non kopo je anj vilko po PRINT,: če podpičja niso bila koriščena. Tako se po pritisxu PRINT 2 pokaže na ekranu številka 2. Možno je tudi kombinirati črke in številke: PRINT 2, "ABC" Opazili boste, da se med 2 in ABC nahaja praznina. Sedaj napišite: PRINT 2; "ABC"! Nato pa še: € PRINT 2 "ABC" Kadar se med izrazi, ki se nahajajo za ukazom PRINT, upoablja vejica:(,) bo Koupjubet napisal te izraze tako, da bo med njimi pustil 16 vrst praz- nine, če pa so razdvojeni z ; (pika, vejica),, pa: jih bo napisal brez praz- nine. V primeru, da pa med njimi ni ničesar, pa bo javil, da se je zgodila napaka. Ukaz PRINT lahko uporabljamo z matematičnimi operacijami, ki. so na tasta- turi, oziroma lahko ZX-spectrum uporabljamo kot kalkulator. Lom ia BAN VENE JER AE EP ENE SEPE NE ES NJE NEPRIMEREN VerE INRRNNE S? Na primer: PRINI 2: 2 Odgovor se pojavi na vrhu ekrana. Primerjajmo to sedaj z PRINT "2 4 2"