zm ioli Ai sa Igre je konec, ko eden od | igralcev pride do 10, ko lahko . zamenjata tudi strani, Igra je primerna tudi za mlajše bratce in sestrice, saj lahko nNaareč na začetku določimo hitrosto. žogice od zelo nizketi) do zelo visoke(5), CATEHVERB CATCHVERB uri v poznavanju angleških pravilnih in nepravilnih glagolov. Z uporabo: dinamične grafične upodobitve... enota vsakega učenca visoko motivira, saj je zamišljena kot tekmovanje, Opisi Po ekranu potujejo pravilni in nepravilni glagoli, ki jih mora uporabnik ujeti v ustrezen prostor. Ko ujame nepravilni glagol, mora vpisati obliki za past tenste in past PITABOROV IZREK PITAGOROV IZREK je učna enota za učenje in preverjanje fpapca razumavanja Pitagorovega ŽIVALSKI BISTEM ŽIVALSKI SISTEM omogoča preveriti razumevanje in sposobnost uporabe znanja 0 razvrščanju živali v sistem, Poudarek je na ro v med živala van urjij mm za njihovo ločevanje Oz. združevanje. participle, V programu je 90 glagolov, ki jih učenci spoznajo v osnovni šoli, dolžino igre pa lahko spreminjamo, dal ZRNA GAD KAMELEON UDOU