L I8RA L IGRA — razvija strategijo pri zasedanju ploskev na tabli g 16 polji (4x4), Učenec se uči na svojih napakah, kot tudi na optimalni strategiji, ki jo uporablja računalnik, Opisi Na kvadratni plošči sta postavljeni dve črki L, računalnikova in igralčeva, V vsaki potezi je igralec dolžan prestaviti avoj L, če tega ne Rore, izgubi, Na plošči sta tudi dva kvadrata, ki Ju igralec, potem ko je prestavil svoj L, če hoče, premakne, tako da Čiabol j ovira nasprotnika, če hoče igralec igro končati, vtipka štiri ničle(0,0,0,0), MATRIKA NATRIKA JE natenatična, logična in koabinatorna igra pri kateri Učenec išče optimalne rešitve v dialogu s Prograaca v aikroračunalniku, m kroracunalniski LI Mi Matriko Nanen igre je iz matrike, ki je napolnjena s števili, dobiti čiavečjo vsoto. Igralec sme izbirati števila le iz vrstice, spectrua pa le iz stolpca, Pri izbiri števila se premikaš po vrstici s tipkama S(levo) in 8(desno). Ko dosežeš Žel jeno polje pritisneš O(ničlo), TENIS V igri dva igralca igrata tenis, Svoja loparja premikata g tipkansa 0 inA oz, P in ENTER.