eno od njih! Poslovni stiki in komunikacija s potrošniki: - uporaba prednosti elektronske pošte pri komunikaciji s poslovnimi partnerji - druge poti za iskanje partnerjev in navezovanje stikov: - konferenčni sistemi - iskanje po WWW Trženje: - poceni oglaševanje, kupcu ne vsiljujemo informacij - veliko število potencialnih bralcev - dvosmerni medij (lahko spremljamo odziv) - izkoristimo prednosti Interneta kot medija (npr. večpredstavnost) Prodaja: - v razvoju - prek Internet storitev (zlasti elektornske pošte in WWW) lahko prodajamo ali kupujemo izdelke -ali se lahko kupoprodajni akt zgodi v celoti na omrežju? Poprodajne dejavnosti: - komunikacije s kupci - strokovna in tehnična podpora - analiza uspešnosti izdelka - pošiljanje reklamnega materiala Finančno poslovanje: - elektronsko bančništvo (telebanking) - finančne transakcije - borzna poročila, borzna naročila Poslovni informacijski sistemi - intranet, ekstranet: - uporaba protokolov in orodij Interneta znotraj informacijskega sistema podjetja Kaj potrebujemo, če želimo pošiljati in prejemati elektronsko pošto prek Interneta? [£] posebno šifro, s katero se moramo identificirati pred branjem in pošiljanjem; II računalnik, povezan v Internet, na njem nameščen program za branje in pisanje pošte, ter "poštarja" - računalnik in program, na katerem imamo poštni predal; il uporabniško ime in geslo elektronske pošte, naslove prejemnikov ter modem; [Kl telefonsko številko vstopne točke v Internet. [K] nič od naštetega.